تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل کام لنگ سنگاپور


 در متن جاری برای علاقه مندان این منطقه به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل کام لنگ سنگاپور همانند هتل این ات تمپ استریت سنگاپور از هتل های سه ستاره و زیبای سنگاپور می باشد. این هتل در خیابان جالان بسار قرار گرفته است که این موقعیت باعث شده است که به مراکز توریستی سنگاپور مانند مرکز خرید مصطفی و خلیج مارینا و همچنین فرودگاه بین المللی فاصله کمی داشته باشد. همچنین این هتل زیبا که در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفته است، دارای ساختمانی شیک و مدرن و همچنین اتاق های شیک و زیبایی نیز هست که همواره مسافران تور سنگاپور را راضی به اقامت مجدد در این هتل می نماید.

تور سنگاپور در هتل کام لنگ سنگاپور

kam leng hotel singapore tourana ir

امکانات و خدمات هتل کام لنگ سنگاپور نسبت به قیمت پرداختی برای ان ها فوق العاده اند. در زیر به بخشی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

قیمت مناسب، موقعیت خوب،کارکنان خوش رفتار و چند زبانه، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، تهویه هوا، حمام، خدمات ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، صرف صبحانه در اتاق، کافی شاپ، اجاره ماشین، لاندری، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق ویژه افراد مهم، تعمیر و واکس کفش، سالن غذا خوری، سیستم تهویه مطبوع، منطقه بدون سیگار، مجهز به آسانسور، فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، خشکشویی، تهیه بلیط، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی، ریلکسیشن با ماساژ و … .

تور سنگاپور در هتل کام لنگ سنگاپور

kam leng hotel singapore tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل کام لنگ سنگاپور

kam leng hotel singapore tourana ir2

تور سنگاپور در هتل کام لنگ سنگاپور

kam leng hotel singapore tourana ir4

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.