تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل دی جنیو پاریس


سفر به فرانسه طرفداران بسیاری دارد و برای جلب رضایت این دوستان در این متن به معرفی یکی از هتل ها و اقامتگاه های فرانسه می پردازیم. هتل دی جنیو (de geneve) از هتل­ های سه ستاره فرانسه در شهر پاریس است که دارای موقعیت بسیار خوبی بوده به گونه ای که تنها پنج دقیقه از مرکز شهر پاریس، سه دقیقه از ایستگاه قطار سن لازار و فرودگاه اورلی 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد؛ همچنین فروشگاههای بزرگ و کلیسای مادلین در نزدیکی هتل قرار دارند. هتل سروانتس شامل 30 اتاق می باشد و همه اتاق ها از امکاناتی همچون حمام اختصاصی با دوش یا وان، سشوار، مینی بار، گاوصندوق و … برخودار است.

تور فرانسه در هتل دی جنیو پاریس

De geneve hotel paris tourana ir 1

امکانات هتل دی جنیو پاریس

امکانات هتل دی جنیو پاریس مانند هتل والاس قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : حمام اختصاصی، سشوار، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، گاو صندوق، سرو صبحانه در اتاق، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، سیستم گرمایشی، آسانسور و … اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور لحظه آخری فرانسه، تور فرانسه، هتل های فرانسه، ویزای فرانسه، تور پاریس و هتل های پاریس می توانید از مطالب دیگر سایت تورانا دیدن کنید. سفر خوبی را برایتان آرزومندیم

تور فرانسه در هتل دی جنیو پاریس

De geneve hotel paris tourana ir

تور فرانسه در هتل دی جنیو پاریس

De geneve hotel paris tourana ir 2

تور فرانسه در هتل دی جنیو پاریس

De geneve hotel paris tourana ir 23

معرفی ُتل‌تخت یا تخت مادر سلیمان


در این متن به معرفی یکی از جاذبه های تاریخی ایران می پردازیم. محوطه باستانی تل تخت با وسعتی در حدود 8000 متر مربع در منطقه باستانی پاسارگاد شیراز واقع شده است. تل تخت در فاصله 2300 متری شمال شرق آرامگاه کوروش قرار دارد. ارتفاع تختگاه از کف دشت50 متر است که پس از صاف کردن قسمتی از تپه، تختگاه را به صورت مصنوعی روی آن ایجاد کرده اند. جهت ساخت تختگاه از سنگهای زیادی استفاده شده که شامل دو گونه سنگ سفید مرمر نما و سنگ ماسه ای کبود رنگ است. دیواره بیرونی تختگاه از بیست ردیف سنگ آهکی بزرگ مرمر نما بنا شده و نمای تل تخت را تشکیل می دهد.

تور شیراز با ُتل‌تخت یا تخت مادر سلیمان

talle takht tourana ir

تل تخت در زمان ایران باستان به عنوان بنایی تشریفاتی و مذهبی مورد استفاده قرار می‌گرفت و پادشاهان هخامنشی از این بنا با ساخت دژ و برج و بارو حفاظت می‌کردند. در این دژ تالارهای ستون دار، انبار، اتاق‌ها و سکوهایی بزرگ وجود دارد که بخش عمده‌ای از این بناها در کاوشهای دیوید استروناخ در ۴۰ سال پیش کشف شده است. تل تخت یا دژ داریوش به تخت مادر سلیمان هم معروف است.

داریوش چهارمین پادشاه هخامنشی (با احتساب بردیای دروغین) که تخت جمشید را بنیان نهاد، در حاشیه بنای پاسارگاد، دژ تل تخت را بنیان گذاشت که این بنا در محدوده‌ای به وسعت دو هکتار سامان یافته است. داریوش بزرگ، چهارمین پادشاه هخامنشی پس ‌از به قدرت رسیدن علاوه بر احداث تخت ‌جمشید در مرودشت، برخی اقدامات نیز در پاسارگاد انجام می‌دهد که از آن‌ جمله تغییر کاربری بنای باستانی تُل‌تخت در شمال پاسارگاد از یک بنای تشریفاتی به دژی مستحکم با وسعت دو هکتار است. تُل‌تخت در مسیر راه باستانی مناطق مرکزی ایران با ناحیه فارس به عنوان نخستین ایستگاه در محل ورود به پارسه‌کده (ده پارسه یا همان پاسارگاد) و دره بلاغی بنا و سپس در دوره سلوکیان و حکومت محلی ناحیه فارس و دوره اسلامی مسکونی شد.

استحکامات مذکور معماری چهار دوره را به خود اختصاص داده است:

ساختارهای سنگی؛ عموماً مربوط به دوره اول هخامنشی.

ساختارهای خشتی؛ مربوط به دوره دوم هخامنشی.

ساختارهای خشتی و سنگی؛ مربوط به دوره سلوکی و اشکانی.

ساختاری خشتی، آجری و سنگی؛ مربوط به اواخر دوره ساسانی.

با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری شیراز، تور شیراز، جاذبه های گردشگری شیراز، هتل های شیراز و … به دست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور شیراز با ُتل‌تخت یا تخت مادر سلیمان

talle takht tourana ir 1

تور شیراز با ُتل‌تخت یا تخت مادر سلیمان

talle takht tourana ir 2

تور شیراز با ُتل‌تخت یا تخت مادر سلیمان

talle takht tourana ir 3

معرفی هتل شانگری لا کوالالامپور


کوالالامپور که در مالزی قرار دارد سالانه پذیرای مسافرانی است که لذت تجربه به شهری جدید را خواستار تجربه هستند. در این متن برای دوستدارن سفر به کوالالامپور، یکی از هتل های مالزی واقع در کوالالامپور را معرفی خواهیم کرد.

هتل شانگری لا کوالالامپور یکی از هتل های لوکس و زیبای کوالالامپور است. این هتل با کلاس و 5 ستاره دقیقا در مرکز و قلب شهر در کنار پارک کی ال‌ سی سی، برج دوقلو پتروناس واقع شده است و همچنین فرودگاه در فاصله زمانی 45 دقیقه ای از این هتل قرار دارد و از این رو همانند هتل دابل تری هیلتون کوالالامپور یکی از هتل های با موقعیت عالی است و این امر باعث شده است که این هتل یکی از هتل های محبوب مسافران تور مالزی و تور کوالالامپور باشد. این هتل زیبا و لوکس دارای ۵۷۱ اتاق و سوئیت با دارای دکوراسیون شیک و وسایل کامل راحتی می باشد.

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir

امکانات و خدمات هتل شانگری لا کوالالامپور در اتاق ها و محیط عمومی هتل بسیار با کیفیت است. از جمله این امکانات و خدمات در زیر چند مورد را ذکر می کنیم:

تلویزیون صفحه تخت و ماهواره، قهوه جوش، اتو و میز اتو، مینی بار،خدمات کسب و کار ۲۴ ساعته ، چند اتاق ملاقات و کنفرانس، انتقال فرودگاه، مرکز بیزینس، نگهبان، بار، پارک ماشین، کافی شاپ، نگهداری کودک، دربان، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات، طبقه اجرایی، تور، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار کنلر استخر، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، پارکینگ، منطقه سیگار کشیدن، مرکز تناسب اندام ، سونای بخار، سونای خشک، وان ابگرم، اسپا، ماساژ، استخر رو بسته، بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی و … .

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir2

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir3

هتل شانگری لا کوالالامپور

Shangri-La Hotel  tourana ir4

معرفی هتل اوکارا گاردن شانگهای


شانگهای یکی از شلوغ ترین و صد البته دیدنی ترین شهرهای چین است که بهانه اخذ ویزای چین برای افراد زیادی است که تور شانگهای را انتخاب می کنند. در این متن برای علاقه مندان سفر به شانگهای، یکی از هتل های چین واقع در شانگهای را معرفی می کنیم.

هتل اوکارا گاردن شانگهای یکی زا بزرگترین هتل های شانگهای است. این هتل دارای 492 اتاق و سوئیت در ابعاد مختلف و با خدمات متفاوت می باشد که این امر باعث شده است تا مسافران زیادی از تور چین به انتخاب این هتل گرایش داشته باشند. علاوه بر این معماری هتل و صد البته اتاق ها اقامت راحتی را برای مسافران هتل فراهم می آورد. این نکته در کنار دسترسی آسان به فرودگاه و مراکز خرید، این هتل را به هتلی محبوب بدل نموده است.

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل اوکارا گاردن شانگهای همانند هتل اورسانشاین شانگهای در انتخاب این هتل بسیار تاثیر گذار بده و هست. موارد زیر از جمله خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل است.

ماساژ، جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، باغ هتل، فضای آرام،، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، کتابخانه و … .

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir2

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir3

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir4

معرفی هتل آپارتمان فرتان پلازا سرویس هانگزو


در متن جاری به معرفی هتلی 4 ستاره در هانگژو می پردازیم. هتل فرتان پلازا سرویس یکی از هتل های چهار ستاره چین در شهر توریستی و گردشگری هانگزو می باشد که سالانه به تعداد زیادی از مسافران خارجی خدمات ارائه می دهد. این هتل چهار ستاره درای …..اتاق می باشد و با داشتن اتاق جلسه کاملا مجهز و فروشگاه در هتل به خود می بالد. همچنین شما می توانید بعد از یک روز گردش و تفیح در شهر هانگزو، سری به رستوران هتل زده و زاز غذاهای خوشمزه آن میل نمایید.

تور چین در هتل آپارتمان فرتان پلازا سرویس هانگزو

Fortune Plaza Service Apartment tourana ir

امکانات هتل آپارتمان فرتان پلازا سرویس هانگزو

امکانات هتل آپارتمان فرتان پلازا سرویس قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: مرکز بدنسازی- امکانات جلسه و ضیافت- لباسشویی- خشکشویی- اتو کشی – فکس و کپی- مرکز تجارت- سرویس مستخدم- رستوران- رستوران- پذیرش شبانه روزی- اتاقهای پاک و بدون سیگار- آسانسور- انبار بار و چمدان- فروشگاه در هتل- تهویه – گرمایش و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری چین، هتل های چین، ویزای چین، تور چین، تور هانگزو، هتل های هانگزو و جاذبه های گردشگری هانگز و … بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور چین در هتل آپارتمان فرتان پلازا سرویس هانگزو

Fortune Plaza Service Apartment tourana ir 1

تور چین در هتل آپارتمان فرتان پلازا سرویس هانگزو

Fortune Plaza Service Apartment tourana ir 2

تور چین در هتل آپارتمان فرتان پلازا سرویس هانگزو

Fortune Plaza Service Apartment tourana ir 3