تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل آکسفورد سنگاپور


سنگاپور، این منطقه زیبا،  با داشتن دیدنی های فراوان، به همراه آب و هوایی رویایی و طبیعتی بکر سالانه گرشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. در متن جاری برای علاقه مندان این منطقه به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم.

هتل آکسفورد سنگاپور را می توان یکی از زیباترین هتل های سه ستاره در سنگاپور دانست. این هتل زیبا با داشتن محیط آرام و دوست داشتنی سالانه افراد بسیاری از مسافران تور سنگاپور را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این امر موقعیت این هتل به کونه ای است که در مرکز شهر واقع شده و از این رو دسترسی بی نظیری را به مراکز مهم گردشگری همانند مراکز خرید، بازارها و حتی فرودگاه فراهم آورده است.

تور سنگاپور در هتل آکسفورد سنگاپور

oxford hotel singapore tourana ir

امکانات و خدمات هتل آکسفورد سنگاپور را می توان خوب دانست. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان چند زبانه، اتاق های تمیز و آرام، امکانات اتاق مانند: تلویزیون ،ماهواره، حمام ، چای ساز، رستوران با منوی متنوع، بار پارکینگ، سرویس اینترنت بی سیم هتل، سیستم تهویه، پذیرش ۲۴ ساعته، رختشورخانه، سالن کنفرانس، فکس و کپی، سیستم تهویه، مرکز تجاری، صرافخانه، سوئیت خانوادگی، آسانسور و … .

تور سنگاپور در هتل آکسفورد سنگاپور

oxford hotel singapore tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل آکسفورد سنگاپور

oxford hotel singapore tourana ir3

تور سنگاپور در هتل آکسفورد سنگاپور

oxford hotel singapore tourana ir4

معرفی هتل رگال پلازا هانگزو


در متن جاری به معرفی یکی از هتل ها و اقامتگاه های چین می پردازیم. هتل رگال پلازا (Regal Plaza Hotel) از هتل های چهار ستاره چین در شهر هانگزو می باشد که 2/32 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی Hangzhou Xiaoshan فاصله دارد. این هتل دارای 303 اتاق می باشد که تمامی اتاقها با مینی بار، قهوه ساز و یک تلویزیون کابلی و مبلمان مجهز شده است. هتل رگال پلازا با داشتن صرافی و اتاق جلسه کاملا مجهز به خود میبالد.

تور چین در هتل رگال پلازا هانگزو

Regal Plaza Hotel, Hangzhou tourana ir

امکانات هتل رگال پلازا هانگزو

امکانات هتل رگال پلازا هانگزو مانند هتل کالچر پلازا زجیانگ هانگزو قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: پذیرش شبانه روزی- روزنامه- اتاقهای پاک و بدون سیگار- آسانسور – پذیرش و تحویل سریع- گاوصندوق- انبار بار و چمدان- تهویه- گرمایش- منطقه بدون سیگا- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی- خشکشویی- اتو کشی- صرافی- خدمات کفش و واکس- خدمات تورها – فکس و کپی- مرکز تجارت- خدمات تهیه بلیط- کرایه اتومبیل- سرویس مستخدم- اتاق و امکانات برای معلولین و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری چین، هتل های چین، ویزای چین، تور چین،تور هانگزو، هتل های هانگزو و جاذبه های گردشگری هانگز و … بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور چین در هتل رگال پلازا هانگزو

Regal Plaza Hotel, Hangzhou tourana ir 1

تور چین در هتل رگال پلازا هانگزو

Regal Plaza Hotel, Hangzhou tourana ir 3

تور چین در هتل رگال پلازا هانگزو

Regal Plaza Hotel, Hangzhou tourana ir 2

معرفی هتل سامایا دیرا دبی


دبی سالانه افراد بسیاری را برای گذراندن تعطیلات به سوی خود می کشاند. در این متن برای علاقه مندان سفر به دبی به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم.

هتل سامایا دیرا دبی یکی از هتل های لوکس و شیک در دبی می باشد که همانند هتل پارک حیات دبی دارای درجه 5 ستاره می باشد. این هتل در منطقه تجاری دبی واقع شده است که دسترسی آسانی را به مراکز خرید و همچنین نمایشگاه بین المللی فراهم می سازد. همچنین فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل ۶ کیلومتر است. اتاق های لوکس و بزرگ این هتل همراه با چشم اندازی رویایی بعلاوه چیدمانی زیباو دکوراسیونی عالی، همواره رضایت مسافران تور دبی مقیم این هتل را جلب کرده است.

تور دبی در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir

امکانات و خدمات هتل سامایا دیرا دبی از درجه آن معلوم است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع در انتخاب اتاق، طراحی شیک اتاق ها و سوئیت ها، موقعیت مکانی عالی، چشم انداز رویایی، تلویزیون صفحه تخت بزرگ، حمام لوکس و وسایل شیک، تلفن، صبحانه در اتاق، کارکنان آموزش دیده، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، اتوشویی، مرکز تجاری، روزنامه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، خدمات تورها، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، فروشگاه، بیلیارد، ماساژ، پارکینگ رایگان، کلاب شبانه، کافی شاپ، سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، رستوران با منوی متنوع، بار، اینترنت بی سیم در اتاق ها و لابی هتل و … .

تور دبی در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir3

تور دبی در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir4

معرفی هتل مریم کیش


کیش منطقه ای است که در کنار زیبایی های تاریخی از طبیعتی دیدنی برخوردار است و هر ساله با فستیوال های بزرگ خرید به واسطه دشاتن مراکز خرید فراوان، به یکی از قطب های پر طرفدار توریستی ایران بدل گشته است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این جزیره به معرفی یکی از هتل های کیش می پردازیم.

هتل مریم کیش یکی از هتل های 4 ستاره زیبای جزیره کیش است. این هتل که با سبک معماری اروپایی باروک در 4 طبقه طراحی و اجرا گردیده است در زمینى به وسعت 7.000 متر مربع با زیربناء 5.650 متر مربع در سال 1380 به بهره برداری رسید. موقعیت این هتل همانند هتل فلامینگو کیش باعث شده است که با کمترین زمان به مراکزی همچون ساحل و اسکله تفریحی کیش، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپرمارکت دست یافت. علاوه بر این، اتاق ها و سوئیت های این هتل با داشتن فضایی پاک و آرام تضمین کننده اقامتی بی نظیر برای مسافران تور کیش این هتل می باشد.

تور کیش در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir

امکانات و خدمات هتل مریم کیش را می توان فراتر از درجه آن دانست. در زیر به گوشه ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع در انتخاب اتاق برای همانان هتل، امکانات اتاق و سوئیت مانند: تلویزیون و گیرنده دیجیتال، یخچال، حمام بزرگ و تمیز، مینی بار، چای ساز، قهوه جوش، گاو صندوق، سالن کنفرانس، لابی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، پارک کودکان، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، چندین رستوران با منوی عالی، ماهواره، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت و سالن بازی های کامپیوتری، سالن بولینگ فوق پیشرفته، میز بیلیارد و … .

تور کیش در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir3

تور کیش در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir4

معرفی هتل سه ستاره شمس


در متن جاری به معرفی یکی از هتل های زیبای قشم می پردازیم. هتل شمس از هتل های سه ستاره قشم می باشد که شمار زیادی از مسافرانی که به این شهر توریستی مسافرت می کنند این هتل را بری اقامت خود انتخاب می نمایند. هتل شمس دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده به گونه ای که با موقعیت مکانی مناسب خود علاوه بر نزدیک بودن به دریا، فاصله نزدیکی نیز با بازارهای قشم دارد.این هتل دارای 19 اتاق بوده که اتاق ها به صورت 2 تخته، سه تخته و سوئیت دو خوابه می باشند.

تور قشم در هتل سه ستاره شمس

Three-star hotel Shams tourana ir

امکانات هتل سه ستاره شمس قشم

امکانات هتل شمس مانند هتل بهشت قشم قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد جاذبه های گردشگری قشم، تور قشم و هتل های قشم و تور لحظه آخری قشم به دست بیاورید. سفر خوبی را برایتان آرزومندیم

تور قشم در هتل سه ستاره شمس

Three-star hotel Shams tourana ir 1

تور قشم در هتل سه ستاره شمس

Three-star hotel Shams tourana ir 3

تور قشم در هتل سه ستاره شمس

Three-star hotel Shams tourana ir 2