تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل اوریون ونیز


 در این پست برای علاقمندان به ونیز، به معرفی یکی از هتل های دو ستاره آن می پردازیم. هتل اوریون (Hotel Orion) از هتل های دو ستاره ایتالیا در شهر توریستی و تفریحی ونیز است که سالانه میزبان شمار زیادی از مسافرانی است که به ونیز مسافرت می کنند.موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. این هتل دارای 18 اتاق می باشد که به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir3

امکانات هتل اوریون ونیز

امکانات هتل اوریون ونیز قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: صرافی – خدمات تورها – فکس و کپی- اتاقهای پاک و بدون سیگار- پذیرش شبانه روزی – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – تهویه – گرمایش – منطقه بدون سیگار و … اشاره کرد. باتورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری ایتالیا، هتل های ایتالیا، تور ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ونیز ، هتل های ونیز  ، تور اقساطی ونیز و جاذبه های گردشگری ایتالیا بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir1

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir2

معرفی هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا


 در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم. هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا همانند هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای از هتل های  ستاره و محبوب در شهر زیبای شانگهای است. این هتل دارای فاکتوری منحصر به فرد است که این هتل را در دسته هتل های خاص قرار میدهد. در اصل هتل با ویلاهای خود که در محیط و فضایی بی نظیر قرار دارند، مهمانان خود را شگفت زده می کندو تعداد 43 اتاق این هتل بیانگر دقت در طراحی و اهمیت راحتی و آسایش مسافران از سوی مالکان این هتل است. علاوه بر این مکان انتخاب شده برای هتل نیز به گونه ای است که هدف سازنندگان آن را که همانا آسایش بیشتر مسافران تور چین و تور شانگهای است، به خوبی برآورده می کند.

تور چین در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir

هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، ماساژ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، رستوران با منویی متنوع، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، باغ و محوطه رویایی هتل و … .

تور چین در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir2

تور چین در هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا

Shanghai Hengshan Moller Villa Hotel tourana ir4

معرفی هتل آمبازادری تفلیس


در متن جاری به معرفی یکی از هتل های گرجستان می پردازیم. هتل آمبازادری (Hotel Ambasadori) از هتل های چهار ستاره تفلیس می باشد که دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و سالانه میزبان شمار زیادی از مسافرانی است که به این شهر مسافرت می کنند. میهمانان می توانند در ایوان مخصوص هتل، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنند. این هتل دارای 40 اتاق می باشد که به سیستم تهویه مطبوع مجهز می باشند. هتل با داشتن اتاق جلسه کاملا مجهز به خود می بالد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir

امکانات هتل آمبازادری تفلیس

امکانات هتل آمبازادری تفلیس مانند هتل بتسیز تفلیس قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: اتو کشی – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – خانه داری – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) – فروشگاه هدایا و سوغات – فکس و کپی – لباسشویی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل- اتاقهای پاک و بدون سیگار – انبار بار و چمدان – بار – بالکن – پذیرش شبانه روزی – پذیرش و تحویل سریع – تهویه – رستوران – روزنامه – گاوصندوق – گرمایش- ایوان مخصوص حمام آفتاب و … اشاره کرد. با توراناهمراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری گرجستان، تور گرجستان، هتل های گرجستان، جاذبه های گردشگری گرجستان، تفلیس، تور تفلیس، هتل های تفلیس و تور اقساطی تفلیس به دست بیاورید.سفر خوبی را برای شما آرزومندیم

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir1

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir2

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir3

معرفی هتل کرون پلازا سن پترزبورگ


 در متن جاری یکی از هتل های روسیه را برای مسافران این سرزمین معرفی خواهیم کرد. هتل کرون پلازا سن پترزبورگ همانند هتل آستوریا سن پترزبورگ از هتل های 4 ستاره در شهر زیبای سن پترزبورگ است. این هتل زیبا و خوش موقعیت در کنار بزرگترین مرکز خرید سن پترزبورگ با نام گالریا و روبروی ایستگاه قطار موسکوفسکی قرار دارد. دسترسی مسافران این هتل به واسطه فاصله کم با مراکز مهم گردشگری و ایستگاه قطار، به سادگی و در کمترین زمان امکان پذیر است. ساختمان زیبای این هتل در 9 طبقه  ساخته شده است که تعداد 195 اتاق و سوئیت (183 اتاق استاندارد و 12 سوئیت مجلل) طراحی شده در دل آن همواره اماده پذیرایی از مهمانانتور روسیه و تور سن پترزبورگ می باشد.

تور روسیه در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir

هتل کرون پلازا سن پترزبورگ دارای امکانات و خدمات خوبی نیز هست. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، پارکینگ،سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها، رستوران با منوی متنوع، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، باشگاه ورزشی، باغ و محوطه زیبای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، کرایه اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس، روزنامه و … .

تور روسیه در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir3

تور روسیه در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir4

معرفی هتل نیایش مشهد

 در این متن که به حضورتان ارائه می شود، یکی از هتل های مشهد را معرفی خواهیم کرد. هتل نیایش مشهد همانند هتل فردوسی مشهد از هتل های محبوب در مشهد می باشد. این هتل زیبا دارای ساختمانی مدرن است که در 7 طبقه و 60 اتاق شامل 6 سوئیت و 54 اتاق دو تخته ساخته شده و اماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد است. این هتل همچنین در موقعیت مکانی بسیار مناسبی ساخته شده است.واقع شدن این هتل در مرکز شهر و در فاصله ای بسیار کوتاه از حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین ایستگاه راه آهن از نکات برجسته این هتل است. علاوه بر این، فاصله هتل تا فرودگاه نیز حدود 20 دقیقه می باشد که از این رو می توان این هتل را یکی از هتل های خوش موقعیت مشهد نیز دانست.

تور مشهد در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir

هتل نیایش مشهد دارای امکانات و خدمات مناسبی نیز هست. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل زیبا اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن با چشم انداز عالی، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، پارکینگ، اینترنت بی سیم ، رستوران با منوی بی نظیر، امکان صرف صبحانه دراتاق، محوطه زیبای هتل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، ترانسفرفرودگاهی، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فکس و کپی، اتوشویی، آسانسور، سوئیت خانوادگی، روزنامه و … .

تور مشهد در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir3

تور مشهد در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir4