تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل 4 ستاره تیانی گوانجو


هتل تیانی گوانجو از هتل های چهار ستاره در شهر گوانجو مرکز استان گوانگ دون و یکی از صنعتی ترین نقاط جمهوری چین محسوب می شود. گوانگ دون با مرکزیت گوانژو مرکز تولید و پخش کالا در جنوب چین و حتی در کل دنیا محسوب می شود و سالانه توریستهای زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند که برای اقامت به یکی از هتل های این شهر نظیر: هتل 5 ستاره گود اینترنشنال، هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس، هتل تیانی و … مراجعه می کنند. هتل تیانی گوانجو دارای 108 اتاق، فروشگاه های متعدد، اتاق جلسه کاملا مجهز و خدمات زیبایی آرایشگاه در هتل می باشد.

تور چین در هتل تیانی گوانجو

Tianyi Hotel Guangzhou tourana ir

امکانات هتل تیانی گوانجو

امکانات هتل تیانی قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری چین، هتل های چین، تور چین، تور گوانجو، هتل های گوانجو و گوانجو بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

 تور چین در هتل تیانی گوانجو

Tianyi Hotel Guangzhou tourana ir 1

تور چین در هتل تیانی گوانجو

Tianyi Hotel Guangzhou tourana ir 2

تور چین در هتل تیانی گوانجو

Tianyi Hotel Guangzhou tourana ir 3


معرفی کامل هتل گود اینترنشنال گوانجو



هتل 5 ستاره گود اینترنشنال گوانجو مانند هتل فینیکس سیتی یکی از هتل های لوکس و مجلل شهر گوانجو چینمی باشد که در منطقه تیانه واقع شده است و دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی می باشد، زیرا وسایل حمل و نقل عمومی از مکان هتل به آسانی در دسترس است. به عنوان مثال تا نزدیک ترین ایستگاه مترو با پای پیاده تنها 5 دقیقه و فرودگاه بین المللی گوانجو نیز 45 دقیقه تا هتل گود اینترنشنال فاصله دارد. برخورداری از شاتل رایگان به فرودگاه، دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات بسیار متنوع و مدرن از ویژگی های این هتل با شکوه می باشد. در ضمن هدف کادر هتل گود اینترنشنال جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان می باشد. هتل گود اینترنشنال شامل 207 اتاق استاندارد، ضد صدا و سوئیت مدرن است که آرامش را برای میهمانان به ارمغان می آورد. استفاده از رنگ های روشن، دکوراسیونی چشم نواز و لوکس، تختی راحت و پنجره هایی قدی که چشم اندازی از مناظر شهر را دارد، از ویژگی های این اتاق های مجلل است.

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir

امکانات هتل 5 ستاره گود اینترنشنال  

امکانات هتل 5 ستاره گود اینترنشنال قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: استخر سرپوشیده – سونا – ماساژ – باشگاه ورزشی مجهز – مرکز سلامت و آبگرم – میز بیلیارد – امکانات باربیکیو – خدمات خانه داری -خدمات کپی و فکس- خدمات شستشوی لباس – خدمات واکس کفش – صرافی – پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته- سرویس ترانسفر فرودگاهی – مرکز تجاری – آسانسور – صندوق امانات – فروشگاه – تهویه – قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان- آسانسور – خدمات گردشگری – بسته های ناهار – کرایه اتومبیل – بار – کافی شاپ – پنج رستوران باشکوه – انبار بار و چمدان – پارکینگ و . . . اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد چین، هتل های چین، تور چین، تور گوانجو، هتل های گوانجو و گوانجو بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir 1

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir 2

تور چین در هتل 5 ستاره گود اینترنشنال

Good International Hotel tourana ir 3

معرفی هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس گوانجو


هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس گوانجو از هتل های چهار ستاره چین در شهر گوانجو است که سالانه شماره زیادی از میهمانانی که از جاذبه های گردشگری چین دیدن می کنند این هتل را به عنوان محل سکونت خود انتخاب می کنند. این هتل دارای 186 اتاق با عایق صدا بوده که از ورود هر گونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند. همچنین این هتل به دلیل داشتن صرافی مکان مناسب برای میهمانان خارجی بوده و با وجود ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد. پیشنهاد می گردد که از هتل رزدال اند سوئیتز و هتل جوان استارس گوانجو نیز دیدن کنید.

تور چین هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس گوانجو

Country Garden Holiday Resorts Guangzhou tourana ir 3

امکانات هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس گوانجو

امکانات هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: زمین بازی کودکان – سرویس نگهداری کودکان – کاریوکی – استخر سرباز (تمام فصول) – استخر سرپوشیده (تمام فصل) – اتاق و امکانات برای معلولین – تنیس – مرکز بدنسازی – بیلیارد – پینگ پنگ – کوه نوردی – بولینگ – اسکواش – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – بسته های نهار – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – امکانات اتاق VIP – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد چین، هتل های چین، تور چین، تور گوانجو، هتل های گوانجو و گوانجو بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

 تور چین هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس گوانجو

Country Garden Holiday Resorts Guangzhou tourana ir 1

تور چین هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس گوانجو

Country Garden Holiday Resorts Guangzhou tourana ir

تور چین هتل کانتری گاردن هالیدی ریزورتس گوانجو

Country Garden Holiday Resorts Guangzhou tourana ir 2

معرفی کامل هتل مارول شانگهای چین

هتل مارول یکی از هتل های چین و واقع در شهر شانگهای است. این هتل 4 ستاره دارای ساختمانی شیک و مدرن با ساختمانی امروزی است. همچنین هتل با دارا بودن 142 اتاق و سوئیت زیبا، خوش طراحی و خوش منظره سالانه پذیرای مسافران بسیاری است که در میان تور چین، تور شانگهای را برگزیده اند. علاوه بر این مساله این هتل دارای موقعیت مناسبی است به طوی که دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.

تور چین در هتل مارول شانگهای

Marvel Hotel Shanghai tourana ir

هتل مارول شانگهای همانند هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای دارای امکانات و خدمات خوبی است. در زیر به بیان این خدمات و امکانات می پردازیم.

پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش و تهویه مناسب، تلویزیون و گیرنده، اتو و میز اتو در اتاق، مینی بار، بالکن، گاوصندوق در اتاق، کلید الکترونیکی، ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، رستوران با منوی بسیار متنوع شامل غذاهای چینی، بین المللی و حلال، صرافی، کافی شاپ و …

تور چین در هتل مارول شانگهای

Marvel Hotel Shanghai tourana ir2

تور چین در هتل مارول شانگهای

Marvel Hotel Shanghai tourana ir3


معرفی هتل جوان استارس گوانجو


هتل جوان استارس گوانجو از هتل های چهار ستاره و یکی از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که توریست­هایی که به این شهر مسافرت می­کنند، به لحاظ دارا بودن مناطق دیدنی این شهر (معبد اجدادی خاندان چن، جزیره شامیان، پارک یوکزیو و …) چند روزی را در این شهر ماندگار می شوند؛ بنابراین به مکانی مناسب برای استراحت نیازمندند که می توانند در هتل لیوان لیک گاردن این یا هتل زیبای جوان استارس گوانجو اقامت نمایند. هتل جوان استارس دارای 211 اتاق و اتاق جلسه کاملا مجهزی می باشد.

تور چین در هتل جوان استارس گوانجو

guangzhou jovenstars hotel tourana ir

امکانات هتل جوان استارس گوانجو

امکانات هتل جوان استارس قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: اتاق جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – اتو کشی – فکس و کپی – دستگاه خودپرداز – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – منطقه بدون سیگار – بار مخصوص تنقلات و … اشاره نمود. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد چین، هتل های چین، تور چین،تور گوانجو، هتل های گوانجو و گوانجو بدست بیاورید.

تور چین در هتل جوان استارس گوانجو

guangzhou jovenstars hotel tourana ir 2

تور چین در هتل جوان استارس گوانجو

guangzhou jovenstars hotel tourana ir 1

تور چین در هتل جوان استارس گوانجو

guangzhou jovenstars hotel tourana ir 3