تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

در این متن برای مسافران بانکوک به معرفی یکی از هتل های تایلند واقع در بانکوک می پردازیم. هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک همانند هتل برکلی پراتونم بانکوک یکی از هتل های لاکچری و 5 ستاره در بانکوک است. این هتل که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شده است، یکی از هتل های بسیار مدرن و شیک در بانکوک است که ساختمان دیدنی همچنین 498 اتاق و سوئیت زیبا و شیک آن از جمله بهترین ها در تایلند است. علاوه بر این مهمانان این هتل می توانند به جاذبه ها و دیدنی های بانکوک همانند فروشگاه ترمینال ۲۱، بان کامتنگ، و رابینسون سوخومویت دسترسی آسانی داشته باشند. همچنین فرودگاه در فاصله 40 دقیقه ای از یان هتل قرار دارد و این موارد باعث شده است که این هتل یکی از انتخاب های همیشگی مسافران تور تایلند و تور بانکوک باشد.

تور تایلند در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir

هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

موقعیت خوب، قیمت مناسب، کارکنان چند زبانه، تنوع اتاق ها، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، کلید الکترونیکی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سشوار، گاو صندوق کوچک، چشم انداز بی نظیر، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات برای افراد معلول و مسن، پارکینگ، بار، بار کنار استخر، استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز تجاری، پارک ماشین، کافی شاپ، دربان، آسانسور، اتاق خانواده، خدمات لباس های شسته شده، ذخیره سازی به چمدان، امکانات ملاقات، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، مغازه ها، منطقه سیگار کشیدن، تور داخلی، مرکز تناسب اندام، باغ و محوطه زیبای هتل، ماساژ، استخر در فضای باز، استخر (کودکان)، آبگرم، زمین تنیس، کلاب کودکان و … .

تور تایلند در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir3

تور تایلند در هتل گرند سنتر پوینت ترمینال بانکوک

Grande Centre Point Hotel Terminal tourana ir4

معرفی هتل ساو بوتیک هانگزو


در این پست برای علاقمندان به هانگزو، به معرفی یکی از از هتل های سه ستاره آن می پردازیم. هتل ساو بوتیک (SSAW Boutique Hotel) یکی از هتل های سه ستاره چین در شهر هانگزو می باشد که سالانه میزبان شمار زیادی از مسافرانی می باشد که به این شهر توریستی مسافرت می کنند. این هتل سه ستاره شامل 198 اتاق بوده که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده و با داشتن اتاق جلسه کاملا مجهز، صرافی و فروشگاه های متعدد به خود میبالد. بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده و از غذای خوشمزه آن میل کنید.

تور چین در هتل ساو بوتیک هانگزو

SSAW Boutique Hotel tourana ir

امکانات هتل ساو بوتیک هانگزو

امکانات هتل ساو بوتیک هانگزو مانند هتل زتگ مینگتینگ شانچانگ هانگزو قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: رستوران- پذیرش شبانه روزی- روزنامه- اتاقهای پاک و بدون سیگار- آسانسور- گاوصندوق- انبار بار و چمدان- فروشگاه در هتل- تهویه– گرمایش- سوییت مخصوص تازه عروس- ماساژ- مرکز بدنسازی- خانه داری- امکانات جلسه و ضیافت- لباسشویی- خشکشویی- صرافی – فکس و کپی- مرکز تجارت- کرایه اتومبیل- سرویس مستخدم و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری چین، هتل های چین، ویزای چین، تور چین، تور هانگزو، هتل های هانگزو و جاذبه های گردشگری هانگز و … بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور چین در هتل ساو بوتیک هانگزو

SSAW Boutique Hotel tourana ir 1

تور چین در هتل ساو بوتیک هانگزو

SSAW Boutique Hotel tourana ir 3

تور چین در هتل ساو بوتیک هانگزو

SSAW Boutique Hotel tourana ir 2

معرفی هتل کراون پلازا زانادا هانگزو


در متن جاری به معرفی یکی از اقامتگاه های چین می پردازیم. هتل کراون پلازا زانادا (Crowne Plaza Hangzhou Xanadu) از هتل های 5 ستاره چین در شهر هانگزو می باشد که خدمات ارزنده و به یاد ماندنی را به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل 5 ستاره شامل 301 اتاق می باشد که به شیشه های دو جداره مجهز بوده که از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند. هتل کراون پلازا زانادا با داشتن فروشگاه های متعدد، اتاق جلسه کاملا مجهز به خود میبالد. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، پرتاب دارت، ماهیگیری شرکت کنند. هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد.

تور چین در هتل کراون پلازا زانادا هانگزو

Crowne Plaza Hangzhou Xanadu Resort tourana ir

امکانات هتل کراون پلازا زانادا هانگزو

امکانات هتل کراون پلازا زانادا هانگزو مانند هتل گراند مترپارک هانگزو قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: سرویس نگهداری کودکان- اتاق بازیهای کامپیوتری- کاریوکی- استخر سر پوشیده- اتاق و امکانات برای معلولین- تنیس- مرکز بدنسازی- بیلیارد- پینگ پنگ- بازی دارت- دوچرخه سواری- کرایه دوچرخه- کوه نوردی- ماهیگیری- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – امکانات اتاق VIP- رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – گاوصندوق – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – اتاقهای ضد صدا – گرمایش – امکانات باربیکیو – کتابخانه و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری چین، هتل های چین، ویزای چین، تور چین، تور هانگزو، هتل های هانگزو و جاذبه های گردشگری هانگز و … بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور چین در هتل کراون پلازا زانادا هانگزو

Crowne Plaza Hangzhou Xanadu Resort tourana ir 1

تور چین در هتل کراون پلازا زانادا هانگزو

Crowne Plaza Hangzhou Xanadu Resort tourana ir 2

تور چین در هتل کراون پلازا زانادا هانگزو

Crowne Plaza Hangzhou Xanadu Resort tourana ir 3

معرفی هتل سن پلاس استانبول


در این متن برای علاقه مندان سفر به ترکیه به معرفی یکی از هتل های ترکیه در استانبول می پردازیم. هتل سن پلاس استانبول یکی از هتل های ارزان در استانبول است. این هتل همانند هتل نوانو استانبول دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است و این موقعیت باعث شده است که دسترسی به مکان های دیدنی شهر استانبول همانند ساحل، موزه ها، بازارها و مساجد به سادگی امکان پذیر باشد. تعداد 26 اتاق در این هتل ساخته شده که همگی دارای فضای آرام و مطلوبی هستند و باعث شده است که مسافران تور استانبول و تور ترکیه اقامت راحتی را در این هتل تجریه کنند.

تور ترکیه در هتل سن پلاس استانبول

Hotel Sen Palas Istanbul tourana ir

هتل سن پلاس استانبول دارای امکانات و خدمات مناسبی است. در زیر به گوشه ای از این خدمات و امکانات اشاره می شود:

کارکنان مهربان، موقعیت مناسب، تنوع اتاق ها، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، حمام، بالکن، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، اتاقهای عایق صدا، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، گاو صندوق،گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، دستگاه خودپرداز، مطبوعات، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، اتوشویی، رستوران با منوی متنوع، اینترنت بی سیم رایگان و … .

تور ترکیه در هتل سن پلاس استانبول

Hotel Sen Palas Istanbul tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل سن پلاس استانبول

Hotel Sen Palas Istanbul tourana ir3

تور ترکیه در هتل سن پلاس استانبول

Hotel Sen Palas Istanbul tourana ir4

معرفی هتل ساندپیپر سنگاپور


در متن جاری برای علاقه مندان اسفر، به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل ساندپیپر سنگاپور یکی از هتل های اقتصادی و ارزان در سنگاپور است. این هتل همانند هتل پارک ۲۲ سنگاپور از هتل های خوش موقعیت است. این هتل تا مرکز خرید اورچارد کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد، همچنین خلیج مارینا ۳ کیلومتر با این هتل فاصله داشته و مرکز خرید معروف مصطفی 5 دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد. اتاق ها و ساختمان زیبای هتل آنقدر آرام و شیک هستند که همواره مسافران تور سنگاپور را به خود جلب می کنند.

تور سنگاپور در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل ساندپیپر سنگاپور را می توان نسبت به قیمت پرداختی برای ان ها بسیار عالی توصیف کرد. در زیر به لیستی از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

موقعیت مناسب، قیمت ارزان به نسبت خدمات، کارکنان چند زبانه، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سشوار، بالکن و چشم انداز بی نظیر، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، گشت درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، مطبوعات، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، خدمات تورها، فکس و کپی، اتوشویی، کرایه اتومبیل، پرستار بچه، ماساژ، رستوران با منو متنوع، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ و … .

تور سنگاپور در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir3

تور سنگاپور در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir4