تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی کامل هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

پکن، یکی از شهرهای معروف چین است که بیشتر مرکز اداری و تجاری این کشور پهناور است. در این شهر زیبا اتفاقات اقتصادی زیادی به صورت روزانه اتفاق می افتد که بسیاری از مردم به خصوص بازرگانان علاقه مند در سهیم شدن در ان ها هستند از این رو تور پکن و تور چین بسیار پر طرفدار است. ویزای چین هم به این دلیل بسیار ویزای با ارزشی است.  در این مطلب یکی از هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد به این امید که مورد استفاده مسافران این کشور و این شهر قرار گیرد.

 گرند هتل وانگ فوجینگ پکن یکی از اماکن اقامتی مجلل پکن محسوب می شود. در این هتل ۵ ستاره و بسیار زیبا، ۳۳۹ اتاق شامل اتاق های استاندارد و سوئیت مجهز وجود دارد. مبلمانی کلاسیک و راحت و رنگ های ملایم این اتاق ها می تواند خستگی یک روز گردش در پکن را به در کند.

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir2

امکانات این هتل و همچنین خدمات ارائه شده در اسن هتل مثال زدنی است. از جمله این خدمات و امکانات می توان به وسایل مدرن، چشم اندازی باشکوه، خانه داری روزانه با پرسنل آموزش دیده، تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، حمامی مجهز به وان و دوش و وسایل مکمل استحمام، یخچال، مینی بار، سشوار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز به میز پینگ پنگ، سالن بیلیارد،، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه و مرکز تجاری، ، سالن کنفرانس، خدمات گردشگری، سالن زیبایی و آرایشگاه، بار، بوفه صبحانه، سه رستوران مجلل، کافی شاپ و … اشاره داشت.

در این سایت می توانید اطلاعاتی را درباره هتل های روسیه نیز کسب نمایید.

 تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir3

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

 tourana ir4

گرند هتل وانگ فوجینگ پکن یکی از بهترین دسترسی ها را در پکن دارد و این هتل بسیار مورد توجه گردشگرانی است که جهت امور تجاری و خرید، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند. هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن در نزدیکی مراکز دیدنی شهر مثل خیابان معروف وانگ فوجینگ که ۸۰۰ متر و میدان تیان آن من که کمتر از ۳ کیلومتر است. در تصویر زیر موقعیت این هتل امده است.

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir5

معرفی کامل هتل گریت وال شرایتون پکن

 شهر پکن یا بیجینگ، پایتخت کشور بزرگ چین است. این شهر زیبا قدرت و عظمتش را در سال ۲۰۰۸ و با برگزاری المپیک به رخ جهانیان کشاند و از ان سال اعتبار ویژه ای را در میان شهرهای جهان برای خود کسب نمود. از نظر اهمیت نیز پکن را یکی از شهرهای شلوغ و البته زیبای آسیای شرقی دانشت. در این مطلب یکی از هتل های لوکس این شهر را معرفی خواهیم کرد به این امید که مورد توجه مسافران تور هند و تور پکن قرار گیرد.

هتل گریت وال شرایتون یکی از هتل های بسیارر زیبا و لوکس شهر پکن است. این هتل لوکس که طبق درجه بندی های هتل داری دارای درجه بالای ۵ ستاره است، اقامتگاهی شیک و مجلل است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد.این هتل با ۸۲۷ اتاق و سوئیت زیبا با چشم اندازی فوق العاده از شهر، در طول سال پذیرای مسافران از اقصی نقاط دنیا است.

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com1

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com12

امکانات این هتل آنقدر متنوع و فراوان است که فقط به ذکر تعدادی از آن ها بسنده می کنیم.

دکوراسون تلفیقی بسیار شیک، تلویزیون صفحه تخت و گیرنده ماهواره، اینترنت پر سرعت، رستوران با منوی فوق العاده، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ فوق العاده، روم سرویس ۲۴ ساعته، حمام شاهانه، سشور و اتو، صبحانه در اتاق، صندوق امانات و گاوصندوق، سالن ورزشی، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ، باشگاه ورزشی مجهز، خدمات خانه داریف پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش، صرافی، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، ، فروشگاه ، تهویه، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل، باغ، بار، بوفه، صرافی، انبار بار و چمدان و … .

هتل های بانکوک را نیز می توانید در این سایت مشاهده کنید.

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com13

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

 xn----zmchba1acmdv7reedfige com14

 موقعیت هتل هتل گریت وال شرایتون شهر پکن را می توان موقعیتی عالی بیان کرد. فاصله کم با استگاه مترو و فرودگاه بین المللی، دسترسی آسان را به نقاط مورد نیاز مسافران تور چین فراهم می کند. در تصویر زیر این موقعیت روی نقشه آمده است.

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com15

معرفی کامل لاندیسون لانگ جینگ ریزورت چین

هتل لاندیسون لانگ جینگ ریزورت یکی از هتل های پنج ستاره و معروف شهر گوانجو چین به شمار می رود که سالانه میزبان شمار زیادی از مسافرانی است که به این شهر توریستی و گردشگری مسافرت می کنند. این هتل دارای ۵۱ اتاق می باشد که تمامی اتاقهای هتل به حمام اختصاصی، تلویزیون، ماهواره، اینترنت و … مجهز می باشند. همچنین هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهز میباشد.

تور چین در هتل ۵ ستاره لاندیسون لانگ جینگ ریزورت

landison-longjing-resort-tourana-ir

امکانات هتل ۵ ستاره  لاندیسون لانگ جینگ ریزورت

امکانات هتل لاندیسون لانگ جینگ ریزورت مانند هتل وکوود رزیدنس هانگزو قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – صبحانه در اتاق – اتو کشی – بسته های نهار – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – امکانات اتاق VIP- رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ – گرمایش – امکانات باربیکیو- زمین بازی کودکان- ماساژ – جکوزی – استخر روباز – سونا – مرکز سلامت و آبگرم- اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس- مرکز بدنسازی – دوچرخه سواری – کرایه دوچرخه – کوه نوردی و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری چین، هتل های چین، ویزای چین،تور چین، تور هانگزو، هتل های هانگزو ، تور اقساطی هانگزو و جاذبه های گردشگری هانگز و … بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور چین در هتل ۵ ستاره لاندیسون لانگ جینگ ریزورت

landison-longjing-resort-tourana-ir1

تور چین در هتل ۵ ستاره لاندیسون لانگ جینگ ریزورت

landison-longjing-resort-tourana-ir2

تور چین در هتل ۵ ستاره لاندیسون لانگ جینگ ریزورت

landison-longjing-resort-tourana-ir3