تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی کامل هتل سیندرلا پکن - چین

ویزای چین برای ایرانیان یکی از ویزاهای پر طرفدار است و این امر به دلیل مناسبات تجاری بالای ایران و چین و لزوم سفر  بازرگانان و همچنین زیبایی تور چین است. در کشور کهن چین آثار تاریخی و باستانی زیادی وجود دارند که دیدن ان ها برای هر بیننده ای می تواند جذاب و دیدنی باشد. در این متن یکی از هتل های این کشور توریستی را معرفی می کنیم به این امید که مورد توجه مسافران تور پکن قرار گیرد.

هتل سیندرلا پکن یکی از هتل های موچک و آرام پکن است. هتل آپارتمان سیندرلا دارای ۶۴ اتاق می باشد. که همگی اتاقها دارای پنجره های دو جداره، فضای آرام با چیدمان زیبا و همچنین همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، هستند. همچنین کارکنان پذیرش، به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافرین و مهمانان این هتل می باشند.

هتل سیندرلا پکن

tourana ir

هتل سیندرلا پکن

tourana ir2

علاوه بر این در هتل سیندرلا فروشگاه های متعدد ، کتابخانه ، اجاره دوچرخه و آرایشگاه را به عنوان خدمات به مسافران ارائه می کند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تهویه، بار، گرمایش، بار مخصوص تنقلات، اتاق های خانوادگی، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و …

هتل سیندرلا پکن

tourana ir3

معرفی کامل هتل هالیدی این دشنمن پکن - چین

سفر به چین و سفر به پکن یکی از بهترین سفر ها و خاطره انگیز ترین های مسافران شرق دور است و سفر به چین می تواند یکی از بهترین سفرهای گردشگران باشد. در ایران طرفداران تور چین می توانند با مرجعه به سفارت چین اقدام به تهیه ویزای چین نموده و پس از آن به این کشور سفر کنند. در این کشور هتل های زیادی وجود دارد که در این متن به معرفی یکی از ان ها در پکن می پردازیم.

هتل هالیدی این بیجینگ دشنمن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل دارای ۳۰۹ اتاق است که اتاق هاس اتاندارد تا سوئیت های لوکس و سوئیت های مخصوص معلولین و سوئیت های وی ای پی را شامل می شود.

 هتل هالیدی این دشنمن پکن

tourana ir

هتل هالیدی این دشنمن پکن

tourana ir2

این هتل دارای چندین فروشگاه های متعدد است بعلاوه یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه مجهز نیز یکی دیگر از امکانات این هتل است.مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، گرمایش، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، اتاق و امکانات برای معلولین از دیگر خدمات و امکانات این هتل است.

هتل هالیدی این دشنمن پکن

tourana ir3

معرفی کامل هتل کورتیارد بای ماریوت پکن - چین

کمتر کسی پیدا می شود که نام شهر مجموعه را نشنیده باشد. این منطقه بسیار زیبا که تا چندین سال قبل یکی از اسارار امیز ترین جاهای دنیا بود واقع در چین و نزدیکی شهر پکن است. برای دیدن این مجموعه به سادگی می توانویزای چین را تهیه و همچنینی تور پکن را رزرو کرده و به دیدار شهر ممنوعه و دهها جاذبه طبیعی و انسانی شهر پکن رفت. در این مطلب برای این دسته از گردشگران چین یکی از هتل های این شهر را معرفی خواهیم کرد.

هتل کورتیارد بای ماریوت یکی از هتل های زیبای شهر پکن است. این هتل دارای ۲۵۸ اتاق متفاوت است که مسافران با هر گونه نیاز و سلیقه ای می توانند در آن ها اقامت کنند. اتاق های این هتل طیف وسیعی را در بر می گیرد از اتاق و امکانات برای معلولین تا سوئیت های وی آی پی و همچنینی سوئیت مخصوص تازه عروس.

 هتل کورتیارد بای ماریوت پکن

tourana ir

در این هتل خدمات و امکانات توسط کادری مجرب و خوش اخلاق ارائه و عرضه می شود. خدماتی چون اتاق های پاک و آرام با معماری دلپذیر، صرافی، اتاق جلسه کاملا مجهز، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، باغ، اتاقهای ضد صدا، امکانات باربیکیو، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار و … علاوه بر این ها موقعیت این هتل دسترسی آسانی را برای مسافران، به مراکز مورد نیاز خود، می دهد.

هتل کورتیارد بای ماریوت پکن

tourana ir2

هتل کورتیارد بای ماریوت پکن

tourana ir3