تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی


در متن جاری به معرفی یکی از هتل های کشور مالزی واقع در لنکاوی می پردازیم. هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت (Federal Villa Beach)، از هتل های سه ستاره مالزی در شهر توریستی و گردشگری لنکاوی می باشد که با خدمات ایده ال خود پذیرای مسافران می باشد. این هتل تفریحی، 45 دقیقه با ماشین تا کوالا پرلیس و 15 دقیقه سواره تا فرودگاه بین المللی Langkawi فاصله دارد. هتل دارای امکاناتی از جمله ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد. این هتل دارای 78 اتاق می باشد که تمامی اتاقها به تلویزیون، چای ساز، حمام و … مجهز میباشند.

تور مالزی در هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی

Federal Villa Beach Resort Langkawi tourana ir

امکانات هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی

امکانات هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی مانند هتل بن تن لنکاوی قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: ماساژ – استخر روباز – سونا – مرکز سلامت و آبگرم – استخر سر پوشیده- زمین بازی کودکان- اتاق های خانوادگی- تنیس- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی- رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – تهویه – بار – باغ و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخریمالزی، هتل های مالزی، تور مالزی، تور لنکاوی، هتل های لنکاوی و جاذبه های گردشگری مالزی بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور مالزی در هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی

Federal Villa Beach Resort Langkawi tourana ir 1

تور مالزی در هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی

Federal Villa Beach Resort Langkawi tourana ir 2

تور مالزی در هتل فدرال ویلا بیچ ریزورت لنکاوی

Federal Villa Beach Resort Langkawi tourana ir 3

معرفی هتل سه ستاره دیانا قشم


در این بخش به معرفی یکی از هتل های سه ستاره قشم می پردازیم. هتل دیانا از هتل های سه ستاره قشم می باشد که بین در بلوار آزادگان قشم، میدان شهدا قرار گرفته، و دارای خدمات ویژه ای برای میهمانان می باشد. این هتل شامل 25 اتاق بوده و دارای اتاق های دو تخته لوکس، سه تخته لوکس و سوئیت یک خوابه می باشد.

تور قشم در هتل سه ستاره دیانا قشم

diana hotel tourana ir

امکانات هتل سه ستاره دیانا قشم

امکانات هتل سه ستاره دیانا قشم نسبت به هتل آپادانا قشم دارای امکانات کمتری بوده که از آن جمله می توان به: لابی، صندوق امانات، آسانسور، کافی شاپ، روم سرویس، اعلان حریق، پارکینگ و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد جاذبه های گردشگری قشم، تور قشم و هتل های قشم و تور لحظه آخری قشم به دست بیاورید. سفر خوبی را برایتان آرزومندیم

تور قشم در هتل سه ستاره دیانا قشم

diana hotel tourana ir 1

تور قشم در هتل سه ستاره دیانا قشم

diana hotel tourana ir 2

معرفی هتل گرند امپریال سنگاپور


در متن جاری برای علاقه مندان سنگاپور به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل گرند امپریال سنگاپور همانند هتل ونیو سنگاپور از هتل های اقتصادی و سه ستاره سنگاپور به شمار می رود. این هتل خوش موقعیت مشرف به خلیج مارینا و در نزدیکی معبد دیدنی سری وراماکالیامان قرار دارد. مرکز خرید بزرگ مصطفی نیز به سادگی در دسترس مسافران تور سنگاپوری است که این هتل را انتخاب می کنند. علاوه بر این مرکز خرید بوگیز و فرودگاه بین المللی نیز به سادگی در دسترس است. همچنین ساختمان شیک و اتاق ها و سوئیت های دیدنی این هتل نیز از دیگر نقاط قوت این هتل زیبا و دیدنی است.

تور سنگاپور در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir

امکانات و خدمات هتل گرند امپریال سنگاپور همانند موقعیت و ساختمان این هتل، در میان هتل های سه ستاره، بی نظیر است. در زیر به معرفی امکانات و خدمات این هتل می پردازیم:

قیمت مناسب، تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام ، سشوار، تلفن مستقیم، بالکن، استخر در فضای باز، اینترنت بی سیم،پارکینگ، سیستم تهویه، فکس و کپی، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سالن کنفرانس، فروشگاه، رستوران با منویی عالی، دربان، روزنامه، لابی، کافی شاپ، خدمات ماساژ، تخت برای حمام آفتاب و … .

تور سنگاپور در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir3

تور سنگاپور در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir4

معرفی هتل پارمیدا مشهد


 در متن جاری برای علاقه مندان سفر به شهر زیبای مشهد، به معرفی یکی از هتل های مشهد می پردازیم. هتل پارمیدا مشهد همانند هتل لاله مشهد یکی از هتل های اقتصادی و سه ستاره در مشهد مقدس به شمار می رود. این هتل زیبا و تازه ساخت در تاریخ 22 بهمن 1388 افتتاح شده است و ساختمان نوساز و همچنین اتاق های زیبای آن از جمله مزایای انتخاب این هتل است. به علاوه موقعیت این هتل به گونه ای است که دسترسی به حرم مطهر امام هشتم (ع) و همچنین سایر دیدنی های مشهد و همچنین حمل و نقل شهری به سادگی برای مسافران تور مشهدکه این هتل را انتخاب کرده اند، فراهم می آورد.

تور مشهد در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir

امکانات و خدمات هتل پارمیدا مشهد را می توان فراتر از درجه ان دانست. در زیر به گوشه ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سونا،جکوزی،استخر، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته، اتاق بازیهای کامپیوتری، گاوصندوق، دربان، آسانسور، روزنامه، اینترنت بی سیم در سراسر هتل، گشت شهری و … .

تور مشهد در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir2

تور مشهد در هتل پارمیدا مشهد

Parmida mashhad tourana ir4

معرفی آب انبار سنتی دوقولو با پنج باد گیر


در متن جاری برای علاقه مندان سفر به کیش به معرفی یکی از دیدنی های کیش می پردازیم. آب انبار سنتی دوقولو با پنج باد گیر همانند اسکله تفریحی میر مهنا از دیدنی های جزیره زیبای کیش می باشد. برای معرفی این بنا باید اینگونه آغاز داشت که از آنجایی که وضعیت حجم بارش در جزیره کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی میباشد یکی از روشهای ذخیره آب آشامیدنی در قدیم الایام در جزیره کیش ، ساخت آب انبار بوده است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یک آب انبار دو قلو با پنج بادگیر کیش به سبک معماری سنتی یزدی در محل یک آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیکی مجموعه درخت سبز کیش ساخته شد. با توجه به ساخت و سازهای کیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، این آب انبارها کاربرد اصلی خود را از دست داد و امروزه از دستگاه های آب شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود.

تور کیش در آب انبار سنتی دوقولو با پنج باد گیر

Water warehouse kish tourana ir

کاربرد بادگیرها در آب انبار سنتی دوقولو بسیار جالب و بر پایه اصلی علمی است. روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب‌انبار جزیره کیش را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌سازند. برخورد باد با آب داخل آب انباردر کیش به این مهم کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب‌انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه بالای گنبدهای این آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند.

 تور کیش در آب انبار سنتی دوقولو با پنج باد گیر

Water warehouse kish tourana ir2

آب انبار سنتی دوقولو پنج باد گیره در جزیره دیدنی و زیبای کیش با وجود اینکه سالهای زیادی از ساخت آن نیم گزرد اما اکنون تنها به صورت یک آب انبار نمایشی درآمده است، به طوری که مسیر پاشیر آب انبار عوض شده تا بازدیدکنندگان تور کیش بتوانند از داخل محوطه‌ های آبگیر آن بازدید کنند. معماری خاص این بنا یاد آور ایام گذشته و برای علاقه مندان داخلی و خارجی تور کیش بسیار جالب و دیدنی است.

تور لحظه آخری در آب انبار سنتی دوقولو با پنج باد گیر

Water warehouse kish tourana ir3

تور کیش در آب انبار سنتی دوقولو با پنج باد گیر

Water warehouse kish tourana ir4