تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی کامل هتل دبلیو بارسلونا


بارسلونا پایتخت کاتالونیا ی اسپانیا و یکی از زیباترین بندرهای این کشور است. نیوکمپ و فوتبال استثنایی باشگاه اف سی بارسلونا را می توان نماد این شهر دانست. این شهر تاریخی یکی از مراکز گردشگری اروپا است که با داشتن جاذبه های ردشگری و همچنین هتل های فراوان مشهور است. در این مطلب یکی از این هتل ها را معرفی خواهیم کرد.

 هتل دبلیو بارسلنا یکی از هتل های زیبای کشور اسپانیا و شهر بارسلونا است. شکل جالب و بادبانی این هتل در کنار ساحل زیبای شهر بارسلونا قرار دارد. این هتل اقامت مجللی را به همراه یک مرکز آب گرم، استخر بزرگ و بار بام به میهمانان و اقامت کنندگان خود ارائه میدهد. اتاقهای زیبای هتل ذبلیو به شیوه ای زیبا و شیک طراحی و پجره های این اتاق ها رو به دریای مدیترانه و یا شهر مشرف است. دکوراسیون زیبای اتاق ها، و چیدمان آن به همراه دارای دو رستوران با منوی فوق العاده به همراه یک تریای واقع در کنار استخر و یک تریای واقع در لابی از امکانات این هتل است.

هتل دبلیو بارسلونا

tourana ir

ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP ، کلوپ با DJ، استخر، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تریا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه را می توان دیگر امکانات و خدمات این هتل دانست.

هتل دبلیو بارسلونا

tourana ir2

علاوه بر این ها، هتل دبلیو از موقعیت مناسبی برخوردار است. این هتل 20 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی بارسلونتا و ایستگاه های اتوبوس فاصله دارد.

هتل دبلیو بارسلونا

tourana ir3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.