تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل سامایا دیرا دبی


دبی سالانه افراد بسیاری را برای گذراندن تعطیلات به سوی خود می کشاند. در این متن برای علاقه مندان سفر به دبی به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم.

هتل سامایا دیرا دبی یکی از هتل های لوکس و شیک در دبی می باشد که همانند هتل پارک حیات دبی دارای درجه 5 ستاره می باشد. این هتل در منطقه تجاری دبی واقع شده است که دسترسی آسانی را به مراکز خرید و همچنین نمایشگاه بین المللی فراهم می سازد. همچنین فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل ۶ کیلومتر است. اتاق های لوکس و بزرگ این هتل همراه با چشم اندازی رویایی بعلاوه چیدمانی زیباو دکوراسیونی عالی، همواره رضایت مسافران تور دبی مقیم این هتل را جلب کرده است.

تور دبی در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir

امکانات و خدمات هتل سامایا دیرا دبی از درجه آن معلوم است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع در انتخاب اتاق، طراحی شیک اتاق ها و سوئیت ها، موقعیت مکانی عالی، چشم انداز رویایی، تلویزیون صفحه تخت بزرگ، حمام لوکس و وسایل شیک، تلفن، صبحانه در اتاق، کارکنان آموزش دیده، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، اتوشویی، مرکز تجاری، روزنامه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، خدمات تورها، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، فروشگاه، بیلیارد، ماساژ، پارکینگ رایگان، کلاب شبانه، کافی شاپ، سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، رستوران با منوی متنوع، بار، اینترنت بی سیم در اتاق ها و لابی هتل و … .

تور دبی در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir3

تور دبی در هتل سامایا دیرا دبی

Samaya Hotel Deira Dubai tourana ir4

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.