تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل ساندپیپر سنگاپور


در متن جاری برای علاقه مندان اسفر، به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل ساندپیپر سنگاپور یکی از هتل های اقتصادی و ارزان در سنگاپور است. این هتل همانند هتل پارک ۲۲ سنگاپور از هتل های خوش موقعیت است. این هتل تا مرکز خرید اورچارد کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد، همچنین خلیج مارینا ۳ کیلومتر با این هتل فاصله داشته و مرکز خرید معروف مصطفی 5 دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد. اتاق ها و ساختمان زیبای هتل آنقدر آرام و شیک هستند که همواره مسافران تور سنگاپور را به خود جلب می کنند.

تور سنگاپور در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل ساندپیپر سنگاپور را می توان نسبت به قیمت پرداختی برای ان ها بسیار عالی توصیف کرد. در زیر به لیستی از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

موقعیت مناسب، قیمت ارزان به نسبت خدمات، کارکنان چند زبانه، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سشوار، بالکن و چشم انداز بی نظیر، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، گشت درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، مطبوعات، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، خدمات تورها، فکس و کپی، اتوشویی، کرایه اتومبیل، پرستار بچه، ماساژ، رستوران با منو متنوع، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ و … .

تور سنگاپور در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir3

تور سنگاپور در هتل ساندپیپر سنگاپور

Sandpiper Hotel tourana ir4

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.