تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل گرند امپریال سنگاپور


در متن جاری برای علاقه مندان سنگاپور به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل گرند امپریال سنگاپور همانند هتل ونیو سنگاپور از هتل های اقتصادی و سه ستاره سنگاپور به شمار می رود. این هتل خوش موقعیت مشرف به خلیج مارینا و در نزدیکی معبد دیدنی سری وراماکالیامان قرار دارد. مرکز خرید بزرگ مصطفی نیز به سادگی در دسترس مسافران تور سنگاپوری است که این هتل را انتخاب می کنند. علاوه بر این مرکز خرید بوگیز و فرودگاه بین المللی نیز به سادگی در دسترس است. همچنین ساختمان شیک و اتاق ها و سوئیت های دیدنی این هتل نیز از دیگر نقاط قوت این هتل زیبا و دیدنی است.

تور سنگاپور در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir

امکانات و خدمات هتل گرند امپریال سنگاپور همانند موقعیت و ساختمان این هتل، در میان هتل های سه ستاره، بی نظیر است. در زیر به معرفی امکانات و خدمات این هتل می پردازیم:

قیمت مناسب، تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام ، سشوار، تلفن مستقیم، بالکن، استخر در فضای باز، اینترنت بی سیم،پارکینگ، سیستم تهویه، فکس و کپی، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سالن کنفرانس، فروشگاه، رستوران با منویی عالی، دربان، روزنامه، لابی، کافی شاپ، خدمات ماساژ، تخت برای حمام آفتاب و … .

تور سنگاپور در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir3

تور سنگاپور در هتل گرند امپریال سنگاپور

Grand Imperial tourana ir4

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.