تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

تورهای 94

معرفی اماکن دیدنی داخلی و خارجی

معرفی هتل کرون پلازا سن پترزبورگ


 در متن جاری یکی از هتل های روسیه را برای مسافران این سرزمین معرفی خواهیم کرد. هتل کرون پلازا سن پترزبورگ همانند هتل آستوریا سن پترزبورگ از هتل های 4 ستاره در شهر زیبای سن پترزبورگ است. این هتل زیبا و خوش موقعیت در کنار بزرگترین مرکز خرید سن پترزبورگ با نام گالریا و روبروی ایستگاه قطار موسکوفسکی قرار دارد. دسترسی مسافران این هتل به واسطه فاصله کم با مراکز مهم گردشگری و ایستگاه قطار، به سادگی و در کمترین زمان امکان پذیر است. ساختمان زیبای این هتل در 9 طبقه  ساخته شده است که تعداد 195 اتاق و سوئیت (183 اتاق استاندارد و 12 سوئیت مجلل) طراحی شده در دل آن همواره اماده پذیرایی از مهمانانتور روسیه و تور سن پترزبورگ می باشد.

تور روسیه در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir

هتل کرون پلازا سن پترزبورگ دارای امکانات و خدمات خوبی نیز هست. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، پارکینگ،سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها، رستوران با منوی متنوع، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، باشگاه ورزشی، باغ و محوطه زیبای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، کرایه اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس، روزنامه و … .

تور روسیه در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir3

تور روسیه در هتل کرون پلازا سن پترزبورگ

Crowne Plaza saint petersbourg tourana ir4

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.